piątek, 20 stycznia 2012

Szacunek

W dzisiejszych czasach baardzo ciężko o szacunek, na prawdę nie mam pojecia co trzeba zrobić, żeby być szanowanym... Żeby ludzie nie mieszali Cię cały czas z błotem... da się tak w ogóle? Mało istotne...  Dziś tylko chwilę przeglądałam sieć (podejrzewam że o tą chwilę za dużo) i czasami gdy czytałam komentarze do informacji ze świata w pewnym serwisie internetowym, to ręce opadły... Na bodajże czterdzieści dwa komentarze tylko jeden dotyczył tematu... a reszta? Reszta  to były wyzwiska, bluźnierstwa i "wypowiedzi o życiu doświadczonych 12latków". Cudownie po prostu... O ile świat byłby lepszy gdyby ludzie (?) do lat 12 nie mogli korzystać z internetu, chociaż... nie, bez sensu. Bo nawet niektórzy ze starszych mają wiecej "g*wna" w mózgu niż dzieci.


Z góry przepraszam za wszystkie błędy dotyczące ortografii bądź składni i wszelkich tego typu rzeczy, humanistką to ja nie jestem i raczej nie będę... chociaż pisać lubię... to chyba wyklucza jedno z drugim? No nic...

Dzisiejszy wieczór spędzę z osobą, która wie o mnie wszystko (więcej niż nawet ja wiem) przy soundtracku z najukochańszego filmu w głośnikach. Świetnie! :-)


Take care and good evening!

1 komentarz:

  1. Świetny blog, mam nadzieje że zajrzysz do mnie i skomentujesz. + ew. obserwujesz jeśli Ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń