poniedziałek, 23 stycznia 2012

Pasje...

Każdy z nas ma jakieś hobby lub pasje, jedni cały swój wolny czas poświęcają grze na gitarze, inni w wolnej chwili malują, szkicują, inni natomiast zbierają znaczki lub kapsle od tymbarka, a jeszcze inni uprawiają różne sporty np. piłkę ręczną. W zasadzie czym jest pasja? Według mnie to dziedzina której poświęcamy większość swojego czasu, jesli nie fizycznie to na pewno myślimy o niej non-stop... No właśnie...

Dziś jeden malutki szczegół z mojego życia, otóż... nie pisałam Wam jeszcze, że od kilku lat, większość moich myśli i większość mojego dnia pochłania TANIEC. Tak, tańczę... Jestem tancerką, rozwijam się tyle, na ile mi budżet pozwala...

Jednak nie od zawsze tańczyłam. Jak to się wszystko zaczęło? Tak, tak... jestem jedną z 323515241158 osób która zaczęła tańczyć po emisji pierwszej edycji pewnego programu telewizyjnego. Zazwyczaj ludzie "zarażeni" tańcem, pochodzą na zajęcia kilka razy i później nagle się znudzi, nie wiem jak to się stało ale ja nadal w tym "siedzę" i póki co nie mam zamiaru rezygnować

Przed tańcem, śpiewałam... niestety w szkolę nauczyciele za bardzo mnie "wykorzystywali" pod względem śpiewania... Nawet do tej pory odczuwam wstręt do śpiewania i dostaję "białej gorączki" jak ktoś bez mojej zgody karze mi wykonywać jakiś utwór na konkursie, apelu... Być może kiedyś jeszcze wrócę do tej dziedziny, kto wie...

Podsumowując, jak widzicie, całe moje życie to muzyka.

PS- Dziś zrobiłam rzecz, którą odwlekałam od dwóch tygodni, to było nieuniknione i niestety, ludzie mnie do tego zmusili... Czuję się źle, strasznie, tragicznie, nikomu nie polecam :(

5 komentarzy:

  1. Róża czerwona, biało kwitnie bez... xD23 stycznia 2012 21:44

    Dobrze Maria sobie radzi : ) Oby tak dalej :D



    Pozdrowienia od żony z więzienia i Daarkaa : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za pozdrowienia i bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a to trzeba? a to ja nie wiedziałem : (23 stycznia 2012 21:47

    Również od Basi co w burdelach swiatła gasi : D

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym kiedyś zobaczyć jakiś twój występ :D

    OdpowiedzUsuń