poniedziałek, 14 stycznia 2013

WOŚP i pierwszy dzień ferii :)

Cześć!

Poniedziałek mamy :) Wczoraj była Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, nie wiem sama czy popieram tą akcje, ale cieszę się ze własnie w tym dniu (przynajmniej u mnie w mieście) mogą wypromować się młode talenty, ja sobie na przykład śpiewałam, wyszło dość słabo, ale nie ważne. Nie mogę się powstrzymać żeby nie wstawić pewnego nagrania :) 4 znajomych i jeden nieznajomy dali wczoraj swój "mini" koncert, którym się jaram. Zrobili kawał dobrej roboty, macie tutaj "cząstke" tego co działo się "Fcioraj" :) Schwarz-weiss, niemiecki bleeeh :D



Dzisiaj, byłam u fryzjera robić włosy (końce) na niebieski, wyszedł baaardzo ciemny granatowy bądź czarny, ale zmyje się wiece kiedyś bedzie niebieski :) później próba mojej "grupki" tanecznej do konkursku. Ogólnie to był dobry dzień :)


3 komentarze:

  1. Ja też chciałam końce na niebiesko,ale mama mi nie pozwoliła:(Zapraszam do mnie http://modowo11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. byli beznadziejni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinie "anonimku". Jeśli się ujawnisz, wtedy porozmawiamy :) Chociaż... o gustach się nie dyskutuje, tak? :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń