środa, 2 stycznia 2013

Dzisiaj wpis "bez tańców":)

To jest Puszek :-)
Ostatnio znajomy powiedział mi że w ostatnim moim poście czyli podumowaniu, było baaardzo dużo o tańcach a mało o rzeczach "innych" więc teraz postanowiłam że wszystkie posty do końca tygodnia bedą związane ze wszystkim ale nie z tańcami, więc zaczynam :)

Sylwester! Woo, było bardzo fajnie, miłe grono 5 osobowe bez facetów, taki babski wieczór, trochę "Sylwestra z polsatem", karaoke, pogadanki z kolegami z Brazylii, śmieszne koty i matura to bzdura :) Wstyd się przyznać ale po tej nocy stwierdziłam, że jestem "noga" z historii i boje sie petajd :D

Nowy rok, bez rewelacji, odpoczynek po tygodniowym odpoczynku :) Dostałam nową muzykę, a nowa muzyka to nowa inspiracja, prawda? :)

A dziś, budzik o 6:30, trzeba wstać... jak mus to mus, idę do szkoły, w szkole na dzień dobry matma, a na niej wieść o pracy klasowej wagi 4 we wtorek, nooo i super! :) Zajebiście zaczęty nowy rok:) Miło było zobaczyć się z moim kolegom z ławki i innymi kolegami i koleżankami z klasy :) W sumie w domu już szło zwariować, ale nie pogardziłabym jeszcze kilkoma dniami wolnego. Za 7 dni szkolnych mamy ferie. Planów brak, albo nie... wyleczyć na dobre moją kostkę, chociaż nie wiem czy dwa tygodnie będą wystarczające.

A wy jak spędziliście sylwestra? Mam do Was pytanie? Bez jakich piosenek nie wygrażacie sobie dobrej imprezy?

3 komentarze:

  1. Fajny blog. Zapraszam do mnie http://modowo11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko notka :)
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cute dog

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń