poniedziałek, 21 stycznia 2013

Dzień Babci i Dziadka :) Liebsten Award.

Hej,
wczoraj wróciłam z Krakowa ale o tym napisze jutro albo dzis wieczorkiem. Obecnie siedzie u babci i z młodym dziergamy laurkę dla jego babci (skleroza go dotknęła nawet w jego wieku-10 lat :D )



Zostałam nominowana do Liebsten Award (od http://modowo11.blogspot.com/) . Więc odpowiem na pytania :)
1.Lubisz chodzić do szkoły?Dlaczego?
Lubię, ponieważ tam spotykam się ze swoimi znajomymi, a że z natury jestem wygadaną osobą (jak się mnie bliżej pozna) to w szkole mam szanse się wygadać, a co :D
2.Co najczęściej lubisz robić w wolnym czasie?
Tańczyć, śpiewać i słuchać muzyki... czasami malować, ale to bardziej dla zabawy i uspokojenia, bo rysować nie potrafię.
3.Ulubiona piosenka?
Jest ich zbyt dużo. Dziś wstałam z "Take you down" Chrisa Browna :)
4.Ulubiony kraj?
Z racji iż nie byłam za granicą w wielu krajach. nie za bardzo mam co odpowiedzieć. Wydaje mi się że ładnym krajem może być Brazylia i... Polska. Krakówek jest na prawdę piękny!!
5.Książka czy film?
Filmy mnie nudzą, a książki nie często czytam, ale jeśli mam wybierać to chyba wolę książke.
6.Pop czy hip hop?
Hip hop ale tylko zagraniczny. Polski to jest jakaś masakra jak dla mnie!
7.Piłak nozna czy piłka ręczna?
Ee... jako widz, wolę piłkę nożną.
8.Messi czy Cristiano Ronaldo?
Hahaha, nie mam bladego pojęcia który jak wygląda i wiem tylko tyle że są oni piłkarzami, ale napiszę Messi bo ma krótszą nazwę :D
9.Viva czy MTV?
Obydwie te stacje JUŻ nie są stacjami muzycznymi więc chyba wolę Vivę (bo MTV mi zablokowali na cyfrowym polsacie, którego nawiasem mówiąc nie polecam)
10.Polski czy matematyka?
Wolę Matematykę, ale lepsze stopnie mam z polskiego :)
11.Jakie znasz języki?
Dość dobrze znam tylko angielski, znam podstawy niemieckiego, przedstawić się również potrafię po arabsku i portugalsku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz