wtorek, 26 sierpnia 2014

20 piosenek prosto z odtwarzacza :)

Zanim dodam moje TOP10, otrzymałam ciekawy pomysł na notkę :) 
Weź swój odtwarzacz muzyki, włącz losowe i bez oszukiwania wypisz 20 piosenek!
Jeśli będę wiązałą z daną pisoenką wspomnienia, które da rade opisać, oczywiście napiszę to :) Myślę że większość piosenek będzie zagranicznych, ale zobaczymy :) Aa i na moim odtwarzaczu mam 1050 utworów także będzie z czego wybierać. A więc zaczynamy! :)

1. "Teach me how to jerk" Audio Push
2. "Blue Ocean Floor" Justin Timberlake
3. "Love on the top" Beyonce, bodajże rok 2011
4. "Last Friday Night" Katy Perry
5. "I like to f*ck" Tila Tequila
6. "Testosteron" Kayah
7. "Like a virgin again" Tyga ft. Chris Brown
8. "Video killed the radio star" Buggles
9. "Mountains" Emeli Sande
10. "Mówię Gyal" ADRO
11. "I can't stop" Flux Pavilion
12. "If" Janet Jackson
13. "Selfish" Jordan Rakei
14. "Broken strings" James Morison
15. "Kiss me" Ed Sheeran
16. "Fragile" Delta Goodrem
17. "Next to me" Emeli Sande
18. "Warcha say" Jason Derulo
19. "Madly" Tristan Prettyman
20. "Divide me" Kalai

Kilkoma pozycjami jestem zdziwiona że jeszcze istnieją na mojej playliście, kilka sobie odświeżyłam :) Ale czad, podoba mi się ta "zabawa" :)

Ależ dzisiaj mamy pogodę beznadziejną, typowo jesienna. Baardzo nie lubie jej. Łatwo o "doła", niestety. Co tam u Was? Kończą Wam się wakacje teraz czy jeszcze miesiąc odpoczywacie, jak w moim przypadku? Jakiej muzyki słuchacie na co dzień? Podzielcie się ze mną :) Pozdrawiam cieplutko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz