niedziela, 5 maja 2013

Dziwny post...

Jest dość dziwnie, spokojnie, weekend długi na chwileczke przerywam żeby powrócić do niego we wtorek, jest dobrze, ale brakuje mi jednak czegoś żeby było bardzo dobrze. Czegoś... prędzej kogoś, niż czegoś. Blisko i daleko (cytat z Trudnych spraw z odcinka z Dariuszem :D). Chyba już nic nie napiszę, ostatnio duuużo gadam, za dużo.

Cierpliwości zaczyna brakować, czekam, nic na siłę...

Kilka wieczornych inspiracji wrzucam dziś :)
1. "Kiss me" Ed Sheeran, nie potrafię sobie wyobrazić dnia bez jego muzyki, wczoraj "Give me love". Mam do niej sentyment ogromny. Brakuje mi contemporary, tak! Za dużo emocji siedzi we mnie...
 

2. Enej "Symetryczno-liryczna", bo mam w planach jechać na ich koncert, tylko w zasadzie szukam transportu ale to może jakoś daaamy radę :) 

 

3."Pyro" Kings of Leon. Chyba nic nie muszę mówić o tej piosence, uczta dla uszu na spokojne wieczory jest idealna <3 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz