środa, 25 lipca 2012

Zmiany wizualne

Cześć!

Wakacje, wakacje, wakacje, szaleństwo, taniec, radość :-) Powiem wam że jest spokojnie, znowu, ale lubie ten wewnętrzny spokój, gdzie nie przejmuję się co będzie jutro. Cudownie, polecam wam ten stan. Trochę zmian wizualnych u mnie, wróciłam do grzywki, warkoczyki zrobiłam i dodatkowo "zielone ombre" zawitało na mojej głowie. Oto ja (zdjęcie robione 3 minuty temu) :)
Dziś byłam na plaży w Morawicy (wiem, Morawica słynie z czegoś innego, w sumie tam też się nadaje :D), niestety spotkał nas deszcz... zimny, paskudny deszcz. Teraz nadrabiam Facebookowe zaległości i obserwuje mojego kuzyna który siedzi na ziemi i się bawi maskotkami (w zasadzie to obecnie "robi bajkę" gdzie głównym bohaterem jest "Kwakwacz"). Interesujące...

W piątek jadę na upragnione EPICKIE WYDARZENIE do Krakowa <3

A teraz trzymajcie się ciepło :) Jak wam się podoba mój nowy image? :D

4 komentarze:

  1. ojaoja oja, więcejzdjęć z ombre!!! :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko wrócę z Krakowa, specjalnie dla Ciebie, dodam kilka zdjęć :*

      Usuń
  2. elo! jestem u Ciebie pierwszy raz, nowy image b. mi się podoba (choć nie mam porównania do starego:p), warkoczyki są ekstra. widzę, że cieszysz się wakacjami, tak trzymać! za parę dni wpadnę zobaczyć co nowego piszesz. ja właśnie założyłam bloga, więc zapraszam: http://to-ja-spadam.blogspot.fr/ pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  3. łooo... Justyna szalejesz!
    Fajnie, fajnie

    OdpowiedzUsuń