sobota, 4 lutego 2012

Muzyka której słucham na codzień :)

Dzień Dobry... a w sumie Dobry Wieczór... czyli Dzień Dobry Wieczór wszystkim!

Niestety nie złapałam zajawki na wpis od wczoraj, a tu dzisiaj, pewna osoba podrzuciła mi temat w wiadomości prywatnej, w sumie jak dla mnie ciekawy, zawierający w sobie kilka pytań, na które postaram się odpowiadać w kilku zdaniach (co by się nie przemęczyć, hehe :-P)
1.Jakiego rodzaju muzyki słuchasz na codzien?
Hm... Słucham praktycznie wszystkiego, jednak staram się unikać techna, gdyż według mnie (bez urazy teraz) to nie jest muzyka. Czasami mam dzień na ballady rockowe, czasem w stanach kryzysu lubię włączyć dubstep, niekiedy słucham hip hopu (lecz nie polskiego, gdyż nienawidzę go), lecz najczęściej mam tzw. zajawki na muzykę reggae/dancehall.

2. Jacy są Twoi ulubieni wokaliści ew. zespoły?
Myślę, że na mojej playliście na pierwszym miejscu jest BEYONE, w sumie nie wyobrażam sobie obecnie życia bez jej muzyki! Następnie myślę ze byłaby to Adele :) Czasami do posłuchania również Alicia Keys. A zmieniając klimat lubię Lil Wayne'a, Drake'a, Beenie Man'a czy np. Nicki Minaj. Gustuję również w tak świetnym zespole jak FASOLKI :-)

3. Jakiej muzyki słuchałaś w dzieciństwie?
Ooooo niee... ale będzie teraz wstyd :) Pewnie jak każde dziecko, lubiłam się bujać w rytm muzyki Disco Polo :) Z racji takiej że mam siostrę (kilka lat starszą) to ona narzucała mi trendy muzyczne np. Natalia Kukulska, Britney Spears, Ricky Martin, Enrique Iglesias czy Lou Bega.

4.Podaj tytuły piosenek których słuchałaś przez ostatnie 10 minut?
"Lion, tigers and bears" Jazmine Sullivan
"I don't feel it anymore" William Fitzsimmons
"Hero" Nickelsback
"Rack City" Tyga
Czyli jak widzicie prócz ostatniej piosenki kilmacik dość liryczny i spokojny jak na godzinę 21.23 przystało.

Jak jesteście jeszcze czegoś ciekawi, albo chcecie się podzielić swoimi ulubionymi pioseneczkami, piszcie w komentarzach. Dziękuję WAM bardzo i dobranoc! 

7 komentarzy:

  1. Fasolki - to ostatnio u mnie non stop leci :D niech Wojtuś od małego wie co to znaczy dobra muza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doobrze robisz!! Niech Wojtula od małego wie co jest dobre! :)

      Usuń
  2. Dancehall! Shake it, shake it! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dancehall to najwspanialsza rzecz jaka mnie spotkala w życiu, podejrzewam. Tańczysz/tańczyłaś kiedyś dancehall? :D

      Usuń
  3. Chodziłam na zajęcia:D Mega, chyba wrócę tam jeszcze:D

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm ... mi jak coś wpadnie w ucho to słucham dłuższą chwilę tej nutki, a potem następnej o nastepnej ... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. 51 yr old Database Administrator III Doretta Bottinelli, hailing from Campbell River enjoys watching movies like "Charlie, the Lonesome Cougar" and LARPing. Took a trip to Birthplace of Jesus: Church of the Nativity and the Pilgrimage Route and drives a Ferrari 250 GT LWB California Spider. przekonaj sie

    OdpowiedzUsuń