środa, 24 grudnia 2014

W świątecznym nastroju

Cześć! :)

Aż ciężko uwierzyć że mamy już Wigilię Bożego Narodzenia, 24 grudnia 2014. To już moja 19 Wigilia. Każda jest inna, w tym roku również taka będzie. Właśnie skończyłam dekorować ostatnie pierniki, mama robi racuchy, tata gdzieś buszuje po mieście, a siostra z mężem są w trasie do nas :) Fajnie :) W tym roku postanowiłam sobie, że święta spędzę bez Facebooka, chyba że KTOŚ będzie mnie baaardzo pilnie potrzebował.

Wczoraj ubierałam choinkę, i o dziwo, obyło się bez kłótni, a i w tym roku choinka ma barwy zielono czerwone i większość ozdób robionych jest przeze mnie i mamę :) Zawsze chciałam mieć tak przybraną choinkę, a w tym roku się udało zrealizować to marzenie. A, zapomniałam dodać, choinka u mnie w domu obowiązkowo musi być żywa, pachnąca i najlepiej z "grzybicą" (!!) :D

Nie ma śniegu, to z tych smutniejszych wiadomości. No nic na to się nie poradzi. Od kilku lat niezmiennie. Obawiam się, że za kilka lat będzie się opowiadało dzieciom o śniegu tylko ze zdjęć... "A bo to białe na ziemi, to śnieg. To duże, co stroi koło wujka Przemka to bałwan. Bałwan zrobiony jest ze śniegu.". Ech...


Kochani, a korzystając z okazji, chciałabym życzyć wszystkim czytelnikom SPOKOJNYCH Świąt Bożego Narodzenia, wypełnionych po brzegi miłością i radością :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz